ZADANIE

old_dworzyskoHistoryczny, pięknie odrestaurowany kompleks w Szczawnie-Zdroju wymagał marketingowej pracy od podstaw. Agencji powierzono opracowanie strategii ponownego wprowadzenia na rynek tego miejsca, które przez lata popadło w ruinę. Nowi właściciele przywrócili świetność budynkom i nadali zupełnie inny charakter całemu otoczeniu. Wyzwaniem było więc dostosowanie komunikacji do wyjątkowego klimatu obiektu.

ROZWIĄZANIE

Strategia komunikacji to wynik wielu spotkań z właścicielami i zarządcami Dworzyska. Podstawą prac było stworzenie systemu identyfikacji wizualnej. Logo miało nawiązywać do historycznego charakteru miejsca oraz podkreślać tradycje myśliwskie i jeździeckie, jako elementy wyróżniające obiekt na tle konkurencji. Efekt naszych prac to znak graficzny w formie herbu z symbolicznymi elementami.

szkic_dworzysko

 

logo_dworzysko

Po zbudowaniu księgi identyfikacji wizualnej przyszedł czas na planowanie kampanii otwarciowej, która oprócz typowych działań ATL i BTL obejmowała również eventy otwarciowe z udziałem kilkuset osób każdy.

Screenshot_1

 

Projekt i wdrożenie serwisu internetowego, wraz z intensywnymi działaniami SEO oraz SEM były kolejnymi składowymi kampanii launchingowej. Stworzony na kilka miesięcy przed otwarciem fanpage to podstawa zarówno bieżącej komunikacji, jak i element budowania wizerunku, który w strategii zajął kluczową pozycję.

Bieżąca obsługa marketingowo – reklamowa to nie tylko fanpage czy wsparcie bieżących działań Dworzyska, to również sesje zdjęciowe czy produkcje filmowe, które stanowią bazę wielokanałowej promocji.

Częścią założonej strategii długofalowej była też organizacja imprez kulturalnych i rozrywkowych, które pozycjonują Dworzysko jako ważny punkt na mapie kulturalnej Szczawna – Zdroju.

Udało się to dzięki imprezom z udziałem krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza, czy występów takich gwiazd, jak Piotr Bałtroczyk, Cezary Pazura czy Katarzyna Piasecka.

Doskonale przyjęty przez odwiedzających Dworzysko okazał się pomysł uruchomienia kina letniego – pozwolił na znaczne poszerzenie grupy docelowej oraz zyskanie lojalności dotychczasowych klientów.

KOMPETENCJE AGENCJI

strategia, outsourcing marketingowy, identyfikacja wizualna, sesje fotograficzne, produkcja filmowa, działania SEO/SEM, social media