ZADANIE

Podstawowym zadaniem postawionym przed agencją był refresh istniejących opakowań. Poprzednia koncepcja, dość klasyczna, miała zostać zastąpiona przez projekt nowoczesny i lekki, jednocześnie łatwy do zaadaptowania na wszystkie grupy asortymentowe.

ROZWIĄZANIE

opak1_lestello

Założyliśmy, że każdy produkt Lestello zostanie wyróżniony zdjęciem nawiązującym do upraw, pól lub samej rośliny, z której ziarno pochodzi. Poszczególne produkty odróżnia kolorowy pasek, który jednak spaja różne typy opakowań tego samego produktu (np. karton, worek, torba).

Po wdrożeniu nowego projektu linii dla istniejących produktów, przez ostatnie lata przeniesiony został na kolejne kilkadziesiąt projektów nowych opakowań oraz materiały reklamowe służące ich promocji.

 

opak_lestello

Kolejnym wyzwaniem były opakowania dla nowych na polskim rynku produktów ekspandowanych (tzw. „dmuchańców”) – alternatywy dla płatków, granoli czy posypek.

W ramach tych projektów opracowaliśmy również księgę znaku wraz z stworzeniem logo BIO. Zamknięciem pewnego etapu było stworzenie katalogu produktów BIO oraz folderu prezentującego cały asortyment Lestello.

KOMPETENCJE AGENCJI

projektowanie opakowań, wizualizacje, materiały promocyjne