Praca dla branży deweloperskiej nie jest nam obca – mamy w swoim portfolio kilka dużych projektów tego typu. Zadanie stworzenia identyfikacji wizualnej oraz spójnej koncepcji komunikacji w tym przypadku wymagało przewrotnego myślenia i odwagi ze strony klienta. Prestiżowa inwestycja belgijskiego dewelopera zlokalizowana jest w Śródmieściu Warszawy przy ulicy Kolskiej w bezpośrednim sąsiedztwie zabytkowego Cmentarza Powązkowskiego oraz silnie związanej z ulicą Kolską … warszawskiej izby wytrzeźwień. Kreacje dla Matexi wymagają pracy na bardzo precyzyjnej książce CI – motyw trójkątów jest dokładnie określony, wraz z dozwoloną siatką ich użycia oraz konkretnymi kolorami. Stworzenie komunikacji dla młodych, niezależnych klientów było więc nie lada wyzwaniem.
ZADANIE
ROZWIĄZANIE
Nawiązując do misji firmy „Witamy w sąsiedztwie”, którą jest między innymi adaptacja „trudnych” części tkanki miejskiej przekonaliśmy klienta do uczynienia z adresu przy Kolskiej atutu, odważnie i z przymrużeniem oka, nawiązując do zabawnych skojarzeń mieszkańców Warszawy.
Zaproponowana i zaakceptowana przez klienta nazwa i logo Kolska od nowa:) z wykorzystaniem najpopularniejszego emotikonu przewrotnie nawiązują do utartego postrzegania miejsca jednocześnie pokazują pozytywną zmianę jaką jest … od-nowa.W warstwie wizualnej pokusiliśmy się o rozwiązanie dość nowatorskie w porównaniu z dotychczasowymi, które opierały się na wyborze jednej, dominującej palety kolorów trójkątów, tworzącej tło. Jako, że kierowaliśmy komunikat do młodych i dynamicznych, wybraliśmy najbardziej soczyste z dozwolonych przez CI barw i staraliśmy się uczynić je jednym z dominujących elementów obrazu.
KOMPETENCJE AGENCJI
kreacja, strategia, projektowanie graficzne, projekt i wdrażanie serwisów www