Podstawowym zadaniem postawionym przed agencją był refresh istniejących opakowań. Poprzednia koncepcja, dość klasyczna, miała zostać zastąpiona przez projekt nowoczesny i lekki, jednocześnie łatwy do zaadaptowania na wszystkie grupy asortymentowe.
ZADANIE
ROZWIĄZANIE
Założyliśmy, że każdy produkt Lestello zostanie wyróżniony zdjęciem nawiązującym do upraw, pól lub samej rośliny, z której ziarno pochodzi. Poszczególne produkty odróżnia kolorowy pasek, który jednak spaja różne typy opakowań tego samego produktu (np. karton, worek, torba).
Po wdrożeniu nowego projektu linii dla istniejących produktów, przez ostatnie lata przeniesiony został na kolejne kilkadziesiąt projektów nowych opakowań oraz materiały reklamowe służące ich promocji.
Kolejnym wyzwaniem były opakowania dla nowych na polskim rynku produktów ekspandowanych (tzw. „dmuchańców”) – alternatywy dla płatków, granoli czy posypek.
W ramach tych projektów opracowaliśmy również księgę znaku wraz z stworzeniem logo BIO. Zamknięciem pewnego etapu było stworzenie katalogu produktów BIO oraz folderu prezentującego cały asortyment Lestello.
KOMPETENCJE AGENCJI
projektowanie opakowań, wizualizacje, materiały promocyjne