ZADANIE

Firma znana z wysokiej kultury traktowania swoich pracowników zgłosiła potrzebę ich zaktywizowania i zintegrowania. Jako, że klient właśnie wdrażał program konsumencki „Tajemniczy składnik”, czyli komunikacja nie tylko produktów marki Electrolux, ale również kulinarne porady dotyczące ich wykorzystania, pomysł na akcję nasunął się automatycznie…

electro_01

ROZWIĄZANIE

Jako, że akcja miała miejsce w okresie przedświątecznym, jej finałem miało być wydanie książki kucharskiej, która mogła być prezentem dla pracownika i jego rodziny. Tu powstawało pytanie, jak pozyskać przepisy, które będą niezbyt skomplikowane, autorskie a jednocześnie atrakcyjne? Tak powstał pomysł na konkurs „Jak smakuje Twój dom”? Pracownicy nadsyłali konkursowe przepisy, które miały być charakterystyczne dla ich domów – czy to domów rodzinnych, czy tych, które obecnie tworzą.

electro_02

Miały być o tyle oryginalne, że wymogiem było uzasadnienie, jaki element potrawy jest wyjątkowy – czy to składnik, czy sposób wykonania, czy może danie ma niezwykłą dla rodziny historię w tle?

Z nadesłanych zgłoszeń trudno było wybrać 50, które stanowiły bazę książki. Podzielona została na 2 sekcje – na „na słono” i „na słodko”. Na potrzeby tego wydawnictwa każda z potraw została przygotowana przez renomowanego kucharza a następnie sfotografowana przez Łukasza Radziętę – fotografa, z którym mamy przyjemność pracować.

electro_03

Z nadesłanych zgłoszeń trudno było wybrać 50, które stanowiły bazę książki. Podzielona została na 2 sekcje – na „na słono” i „na słodko”. Na potrzeby tego wydawnictwa każda z potraw została przygotowana przez renomowanego kucharza a następnie sfotografowana przez Łukasza Radziętę – fotografa, z którym mamy przyjemność pracować.

electro_03

KOMPETENCJE AGENCJI

organizacja konkursów, sesje fotograficzne żywności, skład wydawnictw książkowych