Firma znana z wysokiej kultury traktowania swoich pracowników zgłosiła potrzebę ich zaktywizowania i zintegrowania. Jako, że klient właśnie wdrażał program konsumencki „Tajemniczy składnik”, czyli komunikacja nie tylko produktów marki Electrolux, ale również kulinarne porady dotyczące ich wykorzystania, pomysł na akcję nasunął się automatycznie…
ZADANIE
ROZWIĄZANIE
Jako, że akcja miała miejsce w okresie przedświątecznym, jej finałem miało być wydanie książki kucharskiej, która mogła być prezentem dla pracownika i jego rodziny. Tu powstawało pytanie, jak pozyskać przepisy, które będą niezbyt skomplikowane, autorskie a jednocześnie atrakcyjne? Tak powstał pomysł na konkurs „Jak smakuje Twój dom”? Pracownicy nadsyłali konkursowe przepisy, które miały być charakterystyczne dla ich domów – czy to domów rodzinnych, czy tych, które obecnie tworzą.
Miały być o tyle oryginalne, że wymogiem było uzasadnienie, jaki element potrawy jest wyjątkowy – czy to składnik, czy sposób wykonania, czy może danie ma niezwykłą dla rodziny historię w tle?
Z nadesłanych zgłoszeń trudno było wybrać 50, które stanowiły bazę książki. Podzielona została na 2 sekcje – na „na słono” i „na słodko”. Na potrzeby tego wydawnictwa każda z potraw została przygotowana przez renomowanego kucharza a następnie sfotografowana przez Łukasza Radziętę – fotografa, z którym mamy przyjemność pracować.
Z nadesłanych zgłoszeń trudno było wybrać 50, które stanowiły bazę książki. Podzielona została na 2 sekcje – na „na słono” i „na słodko”. Na potrzeby tego wydawnictwa każda z potraw została przygotowana przez renomowanego kucharza a następnie sfotografowana przez Łukasza Radziętę – fotografa, z którym mamy przyjemność pracować.
KOMPETENCJE AGENCJI
organizacja konkursów, sesje fotograficzne żywności, skład wydawnictw książkowych